maandag 11 maart 2013

Sport Lilli

Een sporttas. Dat wou de dochter. Ze gaat nu naar de zwemles met een aftands zakje van Kitch Kitchen dat nog perfect in orde is en ideaal voor zwemgerief, maar ze wou eens iets nieuws. Van wie zou ze dat hebben?

Tada!




Niet perfect, maar ook niet slecht voor de eerste keer.

Het patroon en duidelijke uitleg vond ik hier. Al heb ik met het rits-inzetten bijna mijn naaimachine naar de *%° geholpen. Ook de voering inzetten met naald en draad was niet echt hoe ik het in gedachten had. Die gaatjes in mijn vingers hadden vermeden kunnen worden als ik deze techniek toegepast had. Voering en buitentas zonder manueel naaldwerk. Dat is dan voor de volgende keer...


De zoon wil ook een sporttas. Om zijn zwaard in te vervoeren. En zijn kroon...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten