dinsdag 27 mei 2014

The blue dress

La Maison Victor & iemand die aan het afkicken is van een magazine-verslaving... Ideale combinatie. Een seizoens-magazine is nog voor mezelf te verantwoorden (want dat zijn er maar 4 per jaar). Al moet ik er dan wel iets uit maken, had ik tegen mezelf gezegd. Het tweede nummer (het eerste was maar om te testen) was raak: een mooi, eenvoudig model voor een tricot jurkje (de Candy jurk). Iets waar ik toch al even naar op zoek was.

 
Het patroon lijkt op het eerste zicht ingewikkeld (met zakken: o nee! dat gaat veel te moeilijk zijn!), maar eens je er aan begint is het echt a piece of cake.

Het stofje komt uit Artevelde op de Vrijdagsmarkt, het lint uit de vintage voorraad van mijn moeder. Ik zorg nog wel eens voor een betere foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten